Om os

Om Enghouse Interactive

Enghouse Interactive udvikler og leverer markedets bredeste udbud af platformsuafhængige løsninger til kundekommunikation via sit netværk af erfarne partnere med stort kundefokus. Vores integrerede kommunikationsløsninger omfatter contact center-løsninger via multikanaler med telefonistfunktioner, henvisning, selvbetjeningstjenester, besøgshåndtering samt statistik og debitering. Løsningerne giver virksomheder og organisationer mulighed for at kommunikere med deres kunder efter egne ønsker, hurtigt, effektivt og succesfuldt.

Historie

Enghouse Interactive er en af verdens førende leverandører af løsninger til kundekommunikation. Enghouse Interactive er et datterselskab til Enghouse Systems Limited, en software- og servicevirksomhed, der er noteret på børsen i Toronto (TSX) under symbolet ”ESL”. Virksomheden blev grundlagt i 1984 og har siden været et lønsomt selskab, som er vokset støt, blandt andet opkøb af markedsledende virksomheder.

Produkter

Enghouse Interactives kommunikationsplatform understøtter alle former for kundeinteraktioner i en virksomhed. Den integrerede produktportofølge omfatter contact center-løsninger via multikanaler med telefonistfunktioner, henvisning, selvbetjeningstjenester, besøgshåndtering samt statistik og debitering. Uanset hvordan løsningerne installeres, kundeplacerede eller hybride, står vores professionelle partnere til jeres rådighed.

Mission

At løfte personlige kundeoplevelser til et nyt og højere niveau ved at styrke organisationer med innovative løsninger som muliggør interaktioner

ANYTIME – ANYWHERE – ANYHOW

Et globalt aftryk

Flere end 1.000 af verdens førende partnere
Som servicerer over 10.000 kunder globalt
Som har mere end 1 million brugere
Som håndterer >1 milliard kundekontakter om dagen

Hvor bevæger vi os hen?

Enghouse Interactive AB stræber efter at blive “top-of-mind” blandt alle virksomheder som har behov for professionel håndtering af kundeinteraktioner, og dermed blive den førende leverandør af løsninger til kundekommunikation på det nordiske marked.