Produkter

Anytime – Anywhere – Anyhow

Enghouse Interactive leverer fleksible og skalerbare løsninger til kundekommunikation som let kan tilpasses de krav, som vore dages virksomheder og organisationer står over for. Vores integrerede kommunikationsløsninger omfatter contact center-løsninger via multikanaler med telefonistfunktioner, henvisning, selvbetjeningstjenester, besøgshåndtering samt statistik og debitering. Løsningerne giver virksomheder og organisationer mulighed for at kommunikere med deres kunder efter egne ønsker, hurtigt, effektivt og succesfuldt. Vores løsninger understøtter alle former for installationer, fra kundeplacerede over cloud-baserede til hybridløsninger.

Enghouse i Norden og globalt

På det nordiske marked tilbyder vi primært Trio Enterprise og Vision 80/20. Som del af Enghouse koncernen har vi desuden adgang til vores globale produktportefølje med markedsledende løsninger til kundekommunikation.

Med mere end 25 års erfaring i at udvikle kommunikationsløsninger ved vi, hvad markedet efterspørger, og kan derfor altid imødekomme forventningerne blandt vores kunder og partere. Vores applikationer bidrager til at forbedre kommunikationen, produktiviteten og effektiviteten hos tusindvis af organisationer og virksomheder af alle størrelser og kompleksiteter verden over.

Forskellige leveringsmodeller

Enghouse Interactives løsninger leveres altid på den måde, som bedst passer din virksomhed eller organisation. Vi samarbejder med de fleste forhandlere og operatører. Du får samme professionelle og effektive telefoniløsning, uanset hvilken leveringsmodel du vælger.

Kommunikation som tjeneste (KST) / Hosting (KST) / Hosting

KST kan leveres som hosted eller kundeplaceret løsning. I en KST-struktur er leverandøren ansvarlig for systemdriften. Det er lettere for kunden at forudsige omkostninger, eftersom leverandøren har en større forpligtelse. Kunden abonnerer på selve tjenesten og vælger de ønskede funktioner. Betaling kan eksempelvis opkræves pr. bruger og antal udnyttede tjenester til en fast pris.

Operatørløsninger

Vælger du som kunde en operatørløsning, sørger din telefonileverandør for driften af hele platformen. For at leverandøren skal kunne tilbyde en konkurrencedygtig løsning, vælger man ofte at bygge en storstilet variant, hvor flere kunder deler hard- og software. Derved får selv mindre organisationer adgang til flere og mere avancerede funktioner, som tidligere var forbeholdt større virksomheder.

Kundeplaceret løsning

Traditionelt har de fleste virksomheder haft kundeplacerede switch-løsninger, som de har købt via deres telefonileverandør. Den kundeplacerede løsning består af både hard- og software, og driften varetages af kunden. Det giver kunden fuld kontrol sammen med sin leverandør. Her kræves lidt større engagement og teknisk viden fra kundens side.

Enghouse Interactive understøtter, og er certificeret til, de fleste virksomhedsswitches på markedet. Kontakt os for yderligere information.

Trio Enterprise
Vision 80/20