Hvordan vil du arbejde?

Hvordan vil du arbejde?

Produkterne i dette segment spænder fra de enkle af slagsen som giver brugerne mulighed for at administrere deres fraværsinformation og bestemme, hvordan de skal kunne kontaktes, hvorfra de ønsker at arbejde osv., til de mere avancerede for telefonister og servicemedarbejdere hvor virksomhedskommunikationen håndteres af en fælles, brugervenlig Windows-baseret klient.

Virksomhedens telefonister og servicemedarbejdere:Virksomhedens telefonister og servicemedarbejdere: I Trio Enterprise kan man agere både telefonist og servicemedarbejder i et og samme system.

  • Som servicemedarbejder/telefonist kan du hurtigt hente information om, hvor personer befinder sig, hvordan de findes, eller hvem der skal kontaktes i stedet. Telefonisten kan let søge personen med sms eller e-mail ved hjælp af et og samme system. Informationen sorteres og grupperes efter egne behov og ønsker, eksempelvis kan ansatte sorteres via kompetence. Både switch (telefonist), fraværssystem og voice mailbox administreres af samme værktøj.
  • Som servicemedarbejder/telefonist har du en løsning for såvel en mindre kundetjeneste, call center eller help desk som for langt større, lignende enheder i en virksomhed. Vores erfaring viser, at vores kunder i snit oplever en stigning i kundetjenesternes effektivitet på 25 % allerede samme år, som Trio Enterprise implementeres. Uanset hvordan kunderne vælger at kontakte din kundetjeneste – via telefon, virksomhedens hjemmeside, e-mail, sms, fax eller personligt fremmøde – forvaltes al kommunikation via en let anvendelig Windows-klient.

 

Agent Attendant-klienten:Agent Attendant-klienten: Høj produktivitet med Trios brugervenlige Windows-baserede klient, som anvendes både af servicemedarbejdere og telefonister. Integreret værktøjsfelt giver mulighed for at arbejde i andre programmer uden at miste overblikket over indgående henvendelser. Alle anliggender sorteres efter prioritet og distribueres uafhængig af, hvilken kompetence den agent har, som har logget ind. Ved switch-samtaler med telefonister kommer telefonistapplikationen automatisk frem, og der er adgang til al den funktionalitet, som telefonister har brug for, uden at det er nødvendigt at trykke på knapper.

  • Agent Phone Client: Med denne licens kan servicemedarbejderen logge sig ind uden nogen software-klient ved hjælp af en hvilken som helst telefon (switch-tilsluttede digitale eller IP-telefoner, mobiltelefoner, fastnettelefoner osv.) Vi kalder disse personer klientløse servicemedarbejdere.
  • Agent Lite: Enterprise Lite Agent er webbaseret, og behøver derfor ingen lokal installation på den klient, der anvender programmet. Standarddistributionsmetoderne i Trio Enterprise bruges til at levere samtaler til den telefon, som brugeren har valgt som sin enhed.
Profilstyring:Profilstyring: Alle servicemedarbejdere/telefonister kan ændre deres profiler, tjenester de skal besvare, ved i realtid at skifte rolle fra deres klient. Derved kan alle tilgængelige ressourcer hurtigt fordeles.
Trio AppTrio App: Med Trio Enterprise App kan brugerne let administrere deres henvisninger. Brugernes nuværende henvisningsstatus vises tydeligt i appen og kan hurtigt ændres.
Free-seating

Free-seating: En servicemedarbejder eller telefonist som arbejder i Triosystemet kan logge ind, uanset hvor de befinder sig, ved at de ved login angiver den ønskede svarkilde, fx en mobil- eller fastnettelefon.

Admin programAdmin program: Det är möjligt att konfigurera behörighetsnivåer för användarna och administratörerna i systemet. Det er muligt at konfigurere kompetenceniveauerne for brugerne og administratorerne i systemet. En administrator har adgang til de administrationsværktøjer, som indgår i Trio-systemet, hvad angår abonnenter og tjenester. En systemadministrator har adgang til at definere, hvem der er administrator.