Vision 80/20

 

Vision 80/20

Vision 80/20 understøtter hele organisationen med en let anvendelig telefoni, som tager hensyn til hele virksomhedens behov. Vores løsning understøtter alt fra telefonister, brugere og administratorer til kundetjenester og salg.

I dag befinder telefonisystemet sig i grænselandet mellem it og telefoni. En optimal telefoniløsning er normalt integreret med et eller flere it-systemer som eksempelvis Active Directory, salgssupport-, kalender- og forretningssystem, Microsoft Lync, diverse sociale medier og chat. Med Vision 80/20 som platform får din virksomhed en skræddersyet telefoniløsning på basis af dine forudsætninger og behov.

Let at anvende

Vision 80/20 er et samlet koncept, skalerbart for virksomheder og organisationer af alle størrelser. Vores produkter er lette at anvende og giver hurtigt målelige resultater for vores kunder. Vi fokuserer på, at forenkle processerne for den enkelte medarbejder med let anvendelige grænseflader og smarte systemer som letter arbejdsgangen.

Enterprise DirectoryÅbent system

Alle vores systemer er åbne. Det betyder, at du som kunde let kan udføre egne integrationer med eksempelvis forretningssystemer og intranet.
Vision 80/20 leveres desuden med en række standardintegrationer for bl.a. kalender, Microsoft Lync, AD/LDAP, CRM-system og Twitter.

Vilka funktioner/tjänster behöver du?Fremtidssikker løsning – alt-i-et

Vores telefonikoncept vokser med en organisation. Vision 80/20 er modulopbygget og giver mulighed for at tilføje funktionalitet i takt med, at behovene ændres eller organisationen skifter størrelse.