Henvisningssystem og Telefonistværktøj

Vision 80/20 Henvisningssystem og Telefonistværktøj

Med Vision 80/20 kan telefonisten arbejde mere effektivt og mindske den tid det tager at besvare og opkoble en samtale. Opkaldende kunder får hurtigt hjælp og vil derfor opfatte din virksomhed som professionel og kundeorienteret. Alle samtaler besvares, og der bliver ingen lange ventetider. Dette styrker servicegraden og giver dig på længere sigt mulighed for at øge dit TKI (Tilfreds Kunde Indeks).

Vision 80/20

Altid korrekt information

Vision 80/20 fungerer som et informationsknudepunkt for telefonist og organisation. Alle de informationskrav, der stilles af telefonisten, tilgodeses med et kraftfuldt søgeværktøj, som præsenterer informationen på en enkel og overskuelig måde. Informationen i systemet holdes aktuel via opkoblinger mod eksempelvis Active Directory, kalendersystem, Microsoft Lync eller andre presence systemer.

Vision 80/20

Som ansat kan du anvende Vision 80/20 til at søge kollegaer, håndtere henvisninger og få presence information via en webgrænseflade, mobilweb samt apps til Iphone og Android.

MS Lync

Vision 80/20 tilbyder efterspurgt nordisk funktionalitet, som supplerer og optimerer din Lync-platform. Det gælder uanset om du vælger at anvende Lync-platformen til samtalehåndering eller bare benytter funktioner som chat, presence, konference, video eller skrivebordsdeling.
Vi tilbyder både rene Lync-løsninger og hybrid-løsninger hvor en traditionel switch fungerer side om side med Lync-platformen.