Contact Center

Vision 80/20 Contact Center

Vision 80/20 Contact Center er en telefon- og switch-uafhængig løsning til hurtig og effektiv kundeservice. Systemet, som både tilbydes cloud-baseret og kundeplaceret, administrerer hurtigt og effektivt indgående samtaler, chat, e-mail og sms. Det er en let anvendelig webbaseret løsning for contact centers af alle størrelser, designet til at du ikke skal bruge unødig tid på installation, uddannelse og vedligeholdelse. Brugbare funktioner som skemalagt callback, indspilning og kraftfuld webbaseret statistik er uundværlige i din stræben efter kundeservice, kvalitetssikring og ressourceoptimering.

Komplet med alle kommunikationskanaler

Med Vision 80/20 Contact Center kan du udvide kontaktfladerne og interagere med dine kunder på præcis den måde, der passer dem bedst. Contact centret håndterer indgående samtaler, chat, sms og e-mail.

call back

Med tidsbestilt callback vælger dine kunder selv, hvornår de vil ringes op.

Tidspunktet for tilbagekald styres af contact centrets tilgængelighed og bemanding, og foregår derfor helt på dine vilkår. Resultatet bliver et bedre arbejdsmiljø sammen med en oplevelse af bedre service og mere tilfredse kunder. Det er en populær tjeneste i virksomheder, som vil optimere ressourcerne og udjævne belastningen uden at slække på servicegrad og kvalitet. Plejesektoren er et godt eksempel på dette.

Kraftfuld statistik med Vision 80/20 Statistics

StatistikVi tilbyder desuden avanceret statisk med mulighed for bl.a. samlet statistik over samtaler, e-mail og chat, automatisk skemalagt rapportering og eksport til PDF, Excel eller CSV-filer.Læs mere her.

“Vision 80/20 Contact Center i medborgarnas tjänst” – Eskilstuna kommun. Læs mere her