Statistics

Vision 80/20 Statistics

Vision 80/20 Statistics giver adgang til korrekte og relevante facts om hele virksomhedens telefoni. En kraftfuld statistiktjeneste for telefoni, e-mail og chat med omfattende rapporteringsmuligheder og mange valgmuligheder. Skemalagt rapportering og enkel eksport sikrer, at den rette information distribueres til den rette person. Vision 80/20 Statistics opfylder hele organisationens behov for kontrol, kvalitetssikring og grundlag for ressourceoptimering – samlet i ét system.

Statistik for contact center

Vision 80/20 Statistics tilbyder kraftfuld statistik for at du som teamleder eller fx kundeansvarlig skal kunne optimere din arbejdsgang. Her findes standardrapporter som vises i let analyserbare grafer eller tabelformater. Faktabaserede beslutningsgrundlag hjælper dig med at tage de rette beslutninger for at holde et højt serviceniveau og få mere tilfredse kunder.

Enkelt at hente rapporter frem

Alle virksomheder er unikke, og det samme er deres behov. Grupperingen og filtreringen omfatter derfor et stort antal valgmuligheder som sikrer, at rapporteringen nøje opfylder dine ønsker og behov. I statistikmodulet findes der flere smarte måder at effektivisere analysearbejdet på. Forhåndsindlagte hurtigvalg og favoritrapporter er funktioner, som er designet til at spare tid og ressourcer.